VOUCHER

Poziom I koncentruje się na sześciu błędach najczęściej spotykanych w czasie pokonywania zakrętów. To fundamenty, na których będziesz budował swoją wiedzę i kolejne umiejętności jeździeckie.

  • Prędkość wejścia w zakręt. Czy jest za wysoka, czy jest za niska?
  • Błędy w operowaniu gazem. Za dużo gazu za wcześnie, za mało, odpowiednia sekwencja działań.
  • Wejście w zakręt w niewłaściwym miejscu. Zbyt wczesne, lub zbyt późne wejście w zakręt? Jak to ocenić?
  • Błędy w kierowaniu. Składanie motocykle w zakręt – zbyt szybkie, lub zbyt powolne. Korekta kąta pochylenia w zakręcie?
  • Niewłaściwe oddziaływanie kierowcy na motocykl. Zbyt duży wkład lub zbyt mały wkład kierowcy w kierowanie motocyklem zależnie od konkretnej sytuacji.
  • Słaba powtarzalność w wytyczaniu szczytów zakrętu. Za ciasne, za szerokie przejazdy w zakręcie? Czy może inne za każdym przejazdem?

Każdy, kto zajmuje się profesjonalnie treningiem motocyklistów potrafi wychwycić te błędy. My nie tylko jesteśmy świetnie wyszkoleni w wychwytywaniu błędów, ale mamy też sprawdzone rozwiązania na każdy z wymienionych błędów. Na tym polega Poziom I. Wskazujemy także powody, dla których opanowanie elementów techniki jazdy na których skupia się Poziom I jest tak ważne.

Dostrzeżesz natychmiast swoją poprawę. Wyobraź sobie teraz, że przeszedłeś i przećwiczyłeś program Poziomu I w każdym z sześciu wymienionych wyżej punktów. Jaka będzie Twoja jazda w czasie pokonywania zakrętów?
  1. Prawidłowa prędkość wejścia w zakręt. Dokłada taka jaką chcesz mieć, przy każdym powtórzeniu.
  2. Bezbłędna kontrola nad gazem. Motocykl pozostaje stabilny w każdej sytuacji.
  3. Precyzyjne punkty wejścia w zakręt. Punkt wejścia w zakręt który zagwarantuje ci prawidłowy przejazd zakrętu za każdym razem.
  4. Wyzbycie się nerwowych korekt trajektorii. Jedno czyste, szybkie złożenie motocykla i precyzyjny przejazd przez cały zakręt.
  5. Pełne rozluźnienie. W harmonii z motocyklem w każdych warunkach.
  6. Precyzyjne linie przejazdu. Powtarzalne, tak jak w przypadku profesjonalnych zawodników.
Czy to możliwe? Skłamalibyśmy twierdząc że w trakcie jednego dnia zrobimy z ciebie perfekcjonistę w każdym z tych sześciu punktów. Niemniej jednak po ukończeniu Poziomu I będziesz wiedział co dotychczas robiłeś źle, będziesz wiedział jak dany aspekt Twojej jazdy wykonać dobrze. Będziesz wiedział również do czego dążyć ma Twój własny trening. Każdy z wyżej wymienionych punktów jest w pełni wytłumaczony w klasie, przećwiczony na torze i przedyskutowany z Twoim trenerem.

Private Coaching

This is as intense as it can get, one-to-one with one of our senior riding coaches. This is what we do in the GPs, WSB and BSB with countless club, national and international racers, as well as track day riders. With a tailored program developed for your specific needs, it’s an in-depth experience that rewards you with vast improvements.

There are several ways of doing private tuition, whether during a School day, track day or pit-lane style, dependent on what your goals are. Please contact our office to discuss your requirements or have a chat with one of our coaches.

California Superbike School

dlaczego css
Why CSS?
Because we only employ professional teachers with many years of experience, who with care for safety and precision will infect you with a sincere passion for riding a motorcycle.
Check >>
jak uczymy
How we teach?
We effectively carry out our students through four successive levels of teaching, gradually increasing the intensity of the exercises, which allows you to maximize the benefits.
Check >>
voucher
Voucher for a gift
We also offer an option of gift vouchers with a complete set of information about the school, which remain valid for up to 12 months from the date of purchase.
Check >>